Szkolenia i warsztaty
Pokażę Ci czego potrzeba do skutecznej komunikacji wizualnej.
Szkolenie: Skuteczna komunikacja wizualna
Szkoleniu z zakresu komunikacji wizualnej, które może rewolucyjnie zmienić sposób, w jaki postrzegasz i prezentujesz informacje. W dzisiejszym świecie pełnym bodźców wizualnych umiejętność skutecznego przekazywania informacji poprzez grafikę jest kluczowa dla sukcesu w biznesie i komunikacji. To szkolenie zapewni Ci nie tylko solidne podstawy teoretyczne, ale także praktyczne umiejętności w projektowaniu graficznym, dzięki czemu będziesz w stanie tworzyć materiały, które przyciągną uwagę i efektywnie przekazują przekaz. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, marketerem, czy po prostu chcesz ulepszyć swoje umiejętności, uczestnictwo pomoże Ci osiągnąć swoje cele w dziedzinie komunikacji wizualnej. Dołącz już dziś i zdobądź kluczowe narzędzia, które pozwolą Ci wyróżnić się w tłumie i skutecznie komunikować się z otoczeniem!
Dzięki szkoleniu dowiesz się:
- Dlaczego dobry projekt działa?
- Jak skutecznie przekazać komunikat?
- Na co zwraca uwagę odbiorca?
- Jak sprawić, by tekst był łatwiejszy do czytania?
- Jakie elementy identyfikacji wizualnej marki są najważniejsze?
- Jak dobierać zdjęcia do projektu?
Dla kogo jest szkolenie?
Właścicieli firm
Jeśli zarządzasz komunikacją swojej marki osobiście – teraz możesz robić to bardziej świadomie. Sprawdź jak komunikacja marki przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Marketerów
Jeśli zajmujesz się marketingiem i reklamą w firmie wzniesiesz swoje działania na wyższy poziom. Sprawdź jak znajomość technik komunikacji wizualnej poprawi jakość Twojej pracy.
Twórców internetowych
Prowadzisz bloga? Kanał na Youtube lub TikTok? A może jesteś Influencerem? Zobacz jak skuteczniej komunikować się ze swoimi odbiorcami i tym samym zwiększać ilość osób, do których docierają Twoje treści.
Przykładowa agenda:
Jak na co dzień mamy do czynienia z komunikacją wizualną, nawet gdy nie zawsze ją zauważamy.
2.1 Jak widzi mózg?
2.2 Wzorce.
2.3 Kompozycja.
2.4 Kolory.
2.5 Tekst.
2.6 Walka o uwagę odbiorcy.
2.7 Zdjęcia.
2.8 Logo i elementy identyfikacji wizualnej marki.
3.1 Skuteczna i nieskuteczna komunikacja wizualna na przykładach.
3.2 Najważniejsze cechy skutecznej komunikacji wizualnej.
3.3 Pułapki komunikacji wizualnej.
4.1 Rodzaje nośników i ich odbiór.
4.2 Ewolucja nośników.
4.3 Ewolucja odbiorców.
4.4 Elementy zmienne i niezmienne komunikacji wizualnej.
Omówienie przykładów i podsumowanie wiedzy
Jak wygląda szkolenie?
- Szkolenie odbywa się w pełni online na żywo (możliwe jest zorganizowanie szkolenia stacjonarnego)
- W każdym momencie możesz zadawać pytania i wyjaśniać wątpliwości
- Podstawowe szkolenie trwa około 4 godziny
- Szkolenie odbywa się indywidualnie lub w grupie do 8 osób
- Po szkoleniu otrzymasz komplet materiałów w formie cyfrowej
O mnie
Od lat tworzę projekty graficzne na potrzeby materiałów drukowanych, mediów społecznościowych czy stron www. Przez ten czas miałem przyjemność projektować dla wielu zróżnicowanych klientów – od projektów hobbystycznych przez jednoosobowe działalności gospodarcze po międzynarodowe spółki.
Jestem praktykiem z ciągłym głodem wiedzy i ogromną pasją do dzielenia się nią z innymi.