Szkolenia i warsztaty

Pokażę Ci czego potrzeba do skutecznej komunikacji wizualnej.

Szkolenie: Skuteczna komunikacja wizualna

Szkoleniu z zakresu komunikacji wizualnej, które może rewolucyjnie zmienić sposób, w jaki postrzegasz i prezentujesz informacje. W dzisiejszym świecie pełnym bodźców wizualnych umiejętność skutecznego przekazywania informacji poprzez grafikę jest kluczowa dla sukcesu w biznesie i komunikacji. To szkolenie zapewni Ci nie tylko solidne podstawy teoretyczne, ale także praktyczne umiejętności w projektowaniu graficznym, dzięki czemu będziesz w stanie tworzyć materiały, które przyciągną uwagę i efektywnie przekazują przekaz. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, marketerem, czy po prostu chcesz ulepszyć swoje umiejętności, uczestnictwo pomoże Ci osiągnąć swoje cele w dziedzinie komunikacji wizualnej. Dołącz już dziś i zdobądź kluczowe narzędzia, które pozwolą Ci wyróżnić się w tłumie i skutecznie komunikować się z otoczeniem!

Dzięki szkoleniu dowiesz się:

Dla kogo jest szkolenie?

Właścicieli firm

Jeśli zarządzasz komunikacją swojej marki osobiście – teraz możesz robić to bardziej świadomie. Sprawdź jak komunikacja marki przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Marketerów

Jeśli zajmujesz się marketingiem i reklamą w firmie wzniesiesz swoje działania na wyższy poziom. Sprawdź jak znajomość technik komunikacji wizualnej poprawi jakość Twojej pracy.

Twórców internetowych

Prowadzisz bloga? Kanał na Youtube lub TikTok? A może jesteś Influencerem? Zobacz jak skuteczniej komunikować się ze swoimi odbiorcami i tym samym zwiększać ilość osób, do których docierają Twoje treści.

Przykładowa agenda:

Komunikacja wizualna na co dzień

Jak na co dzień mamy do czynienia z komunikacją wizualną, nawet gdy nie zawsze ją zauważamy.

Składowe komunikacji wizualnej

2.1 Jak widzi mózg?
2.2 Wzorce.
2.3 Kompozycja.
2.4 Kolory.
2.5 Tekst.
2.6 Walka o uwagę odbiorcy.
2.7 Zdjęcia.
2.8 Logo i elementy identyfikacji wizualnej marki.

Komunikacja wizualna jako narzędzie - jak skutecznie przekazać informację?

3.1 Skuteczna i nieskuteczna komunikacja wizualna na przykładach.
3.2 Najważniejsze cechy skutecznej komunikacji wizualnej.
3.3 Pułapki komunikacji wizualnej.

Projekty graficzne w zależności od nośnika

4.1 Rodzaje nośników i ich odbiór.
4.2 Ewolucja nośników.
4.3 Ewolucja odbiorców.
4.4 Elementy zmienne i niezmienne komunikacji wizualnej.

Podsumowanie i warsztaty

Omówienie przykładów i podsumowanie wiedzy

Jak wygląda szkolenie?

O mnie

Od lat tworzę projekty graficzne na potrzeby materiałów drukowanych, mediów społecznościowych czy stron www. Przez ten czas miałem przyjemność projektować dla wielu zróżnicowanych klientów – od projektów hobbystycznych przez jednoosobowe działalności gospodarcze po międzynarodowe spółki.

Jestem praktykiem z ciągłym głodem wiedzy i ogromną pasją do dzielenia się nią z innymi.

 

Projektowałem dla:

Napisz do mnie i zapytaj o szkolenie

Sprawdźmy czego potrzebuje Twoja marka.